Heren Dubbel Competitie Zaterdag

We maken gebruik van www.toernooi.nl voor het indelen van de wedstrijden en het invoeren van de uitslagen.

KLIK HIER voor het bekijken van de indeling, de uitslagen en de stand van de Heren Dubbel Competitie.

• Er wordt gespeeld op niveau van 5 t/m 9.
  • Je speelt 12 wedstrijden van 1 uur: eerst 6 wedstrijden van september t/m december en vervolgens, na promotie en degradatie, 6 wedstrijden van januari t/m maart. Punten worden doorgeteld. Je doet mee aan de competitie tot wederopzegging (voor 1 september voor het te spelen seizoen).
  • Verhinderingen?
  • Als één van de partners verhinderd is, dan speelt de overgebleven speler met een invaller. Dit is een speler uit dezelfde competitie, zelf geregeld, die gelijk of onder je team staat in de tussenstand. Of je mag een invaller van buitenaf regelen; deze mag niet meer dan 0,5 punten in ranking hoger staan. Graag in overleg met de competitieleiding Sjors Telgen.
  • Indien je beiden verhinderd bent, dan kun je:
  • de wedstrijd op een ander moment spelen in overleg met uw tegenstander en de competitieleiding. Je mag de betreffende wedstrijd slechts 1 maal verplaatsen en de nieuwe afspraak wordt vóór de officieel te spelen speeldag vastgelegd. Je kunt een afspraak maken om de wedstrijd in te halen tot een week voor de laatste wedstrijd. Kun je dan wederom niet dan heb je de wedstrijd verloren.
  • Mocht je geen andere afspraak kunnen maken, dan kun je zelf voor de normale speeldag een invallend koppel regelen. Wij horen dan graag wie het invallende team is.
  • De inschrijving voor het huidig seizoen is gesloten. Na de 1e speeldag ontvang je de planning tot de kerst. Ditzelfde geldt voor de periode na de kerst.
  • Kosten € 99,- per persoon.
  • Bij inschrijving/deelname geeft je aan deze informatie te hebben gelezen en hiermee akkoord te zijn gegaan.

Planning winter 2023-2024

Eredivisie, Hoofdklasse

• 1e helft: 30 september, 14 en 28 oktober, 11 en 25 november en 9 december 2023
  • 2e helft: 6 en 20 januari, 3 en 17 februari , 2 en 16 maart 2024