Wil je een baan reserveren?

Voor onze leden

Ben je lid van onze vereniging? Dan kan je gratis gebruik maken van onze buiten banen!

Reserveren kan via de KNLTB ClubApp. Voor het downloaden van de ClubApp:

Apple App Store

Google Play Store

KLIK HIER om de ledenhandleiding te bekijken voor meer informatie of voor hulp bij het installeren van de app.

Binnen banen zijn beschikbaar tegen een gereduceerd tarief. Tijdens het zomerseizoen (1 april t/m 31 september) is het bedrag €10,- per baan, per uur. Tijdens het winterseizoen (1 oktober t/m 31 maart) is het gereduceerd tarief €15,- per baan, per uur.

Hiervoor gelden deze spelregels:

• Je mag vanaf 8 dagen van te voren reserveren.
  • Je vermeldt bij elke reservering je partners zodat wij precies weten wie er op ons park komen spelen. Je moet minstens één partner kiezen.
  • Reserveer in de avond niet twee tijdsintervallen achter elkaar. Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk leden kunnen vrijspelen. Reserveer je wel twee tijdsintervallen, dan bestaat de kans dat we het tweede uur annuleren.

Blijft de baan vrij, dan kun je in overleg langer door blijven spelen.

• Overdag kan je wel in één keer 1 of 2 uur reserveren.
  • Kan je niet komen? Je mag tot uiterlijk twee uur van te voren de reservering annuleren zodat andere leden de baan kunnen nemen.

Uitleg online reserveren

Reserveren gaat snel via de KNLTB Club App.

• Je ziet alleen data en tijden waarop banen beschikbaar zijn.
  • Reserveren gaat via het unieke zoom-in / zoom-uit mechanisme:
  • Kies de datum
  • Klik op de baan en het tijdstip dat je wilt boeken
  • Voeg de speler(s) toe waarmee je gaat tennissen. Speel je met een introducé, voeg je introducé toe en vul de naam en het e-mail adres in.

Kosten voor een introducé zijn €8,-.

Vragen? Informatie? Kom je er niet uit?

Stuur een e-mail naar tennisvereniging@outlook.com of stuur een WhatsApp bericht naar 06 83 85 18 45 met vermelding van jouw naam en e-mailadres of telefoonnummer met de dag en tijd waarop jullie willen spelen en eventueel je vraag. Wij maken dan de reservering voor jullie aan.