Welkom bij Tennisclub De Nieuwe Brug

Tenniscentrum De Nieuwe Brug

Als vereniging doen wij álles samen met het tenniscentrum. Evenementen en toernooien zijn niet haalbaar zonder onze uitstekende onderlinge band. Tevens hebben wij de administratie, communicatie en planning volledig in eigen hand waardoor de lijntjes kort en persoonlijk blijven.

De vereniging huurt tijdens het zomer- en winterseizoen buitenbanen van Tenniscentrum De Nieuwe Brug die worden gebruikt voor vrijspelen, activiteiten, trainingen, clinics, Tossen en competitie.

Onze visie:
Tennisclub De Nieuwe Brug als gezellig locale vereniging in Vijfhuizen met als belangrijkste kenmerk:

Een plek waar iedereen zich welkom voelt om in een vertrouwde omgeving sportief uitgedaagd te worden!

Bij ons staat gezelligheid voorop en wordt er veel plezier beleefd aan onze drukbezochte evenementen door tennissers uit de gehele regio!

Vrijwillgers
Onze vereniging draait op vrijwilligers die alleen helpen bij tennis gerelateerde activiteiten. Je hoeft dus bijvoorbeeld geen bardienst te draaien.

Tennisclub De Nieuwe Brug 40 jaar!!

Op 17 februari 2024 bestaat Tennisclub De Nieuwe Brug 40 jaar.

Dit willen wij natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan!

De Nieuwe Brug is bij veel tennissers bekend en zijn er in de afgelopen jaren mooie herinneringen ontstaan.

We nodigen jullie dan ook uit om dit gezamenlijk op zaterdag 17 februari te vieren.

Vanaf 19.00 uur ben je van harte welkom bij TC DE NIEUWE BRUG.

Wij hebben een leuk en gezellig programma bedacht.

Er is de mogelijkheid om actief bezig te zijn in de tennishal met verschillende spellen of om gezellig te kletsen en herinneringen op te halen met elkaar, onder het genot van een hapje en een drankje.

De kosten voor deze feestavond zijn €10,- per persoon. Iedereen die komt dient zich persoonlijk aan te melden.

In dit bedrag is een welkomstdrankje inbegrepen en deelname aan de Pubquiz.

Onze leden krijgen er ook een mooi jubileum T-shirt bij cadeau.

Klik op de link om je aan te melden:

/tc-de-nieuwe-brug/Jubileum feest inschrijving

Wij hopen jullie allemaal welkom te heten op dit mooie jubileum om er een gezellige en onvergetelijke avond van te maken!

Team Jubileumfeest

Sjors Telgen, Milou Teeuwen, Mariëlle Oudolf, Sander de Bruijn, Melissa Jeronimus-Louz, Arjen Jeronimus, Otto-Chris Holterman, Barry Jongbloed, Edith van der Meij, Els de Kruif, Mirjam Berkhout, Maaike Heemskerk en Michiel de Haan