Dames Dubbel Vrijdag Winterseizoen

Dames Dubbel Vrijdag

Wintercompetitie 2023/2024

We maken gebruik van www.toernooi.nl voor het indelen van de wedstrijden en het invoeren van de uitslagen.

KLIK HIER voor het bekijken van de indeling, de uitslagen en de stand van de Dames Dubbel Dinsdag Competitie.

• Anders dan in de zomer speelt u tijdens het winterseizoen 1x per 2 weken een wedstijd van 1 uur. In totaal zullen dat 12 wedstrijden van 1 uur zijn. Eerst 6 wedstrijden van september t/m december en vervolgens, na promotie en degradatie, 6 wedstrijden van januari t/m maart. De Hoofdklasse en 1ste klasse spelen als eerste, de week erna de 2e en de 3e klasse. Punten worden doorgeteld.
  • De afsluiting is op vrijdag 29 maart 2024. Op deze dag kan getost worden en voor de winnaars van de competitie zal er een prijsuitreiking zijn. En er is een (gratis) lunch voor alle deelnemers. U doet mee aan de competitie tot wederopzegging (vóór 1 september voor aanvang van het seizoen opzeggen).
  • Verhinderingen?
  • Als één van de partners verhinderd is, dan speelt de overgebleven speler met een invaller. Dit is een speler uit dezelfde competitie, zelf geregeld, die gelijk of onder uw team staat in de tussenstand. Of u mag een invaller van buitenaf regelen deze mag niet meer dan 0,5 punten in ranking hoger staan. Graag in overleg met de competitieleiding.
  • Indien u beiden verhinderd bent, dan kunt u:
  • de wedstrijd op een ander moment spelen in overleg met uw tegenstander en de competitieleiding. U mag de betreffende wedstrijd slechts 1 maal verplaatsen en de nieuwe afspraak wordt vóór de officieel te spelen speeldag vastgelegd. U kunt een afspraak maken om de wedstrijd in te halen tot een week voor de laatste wedstrijd. Kunt u dan wederom niet dan heeft u de wedstrijd verloren.
  • Mocht u geen andere afspraak kunnen maken, dan kunt u zelf voor de normale speeldag een invallend koppel regelen. Wij horen dan graag van u wie het invallende team is.
  • Het is mogelijk om voorkeurstijden op te geven maar doe dit alleen als het echt perse nodig is. Teveel voorkeurstijden bemoeilijken het maken van een goede planning. Er is keuze uit het starten met de wedstrijd om 9.00 uur, 10.00 uur of 11.00 uur.
  • De inschrijving sluit op 16 september a.s. Dan zal de week erna de tijd bekend gemaakt worden voor de 1e speeldag. Na de 1e speeldag ontvangt u de planning tot de kerst, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Ditzelfde geldt voor de periode na de kerst.
  • Kosten € 99 p.p.
  • Bij inschrijving/deelname geeft u aan deze informatie te hebben gelezen en hiermee akkoord te zijn gegaan

Planning winter 2023-2024

Eredivisie en Hoofdklasse