Dames Dubbel Vrijdag Zomerseizoen

Dames Dubbel Vrijdag

Zomercompetitie 2024

Op vrijdag 5 april 2024 start onze traditionele Damesdubbel Competitie Vrijdag voor het zomerseizoen.

De teams van vorige zomer zijn automatisch weer ingedeeld. U doet mee aan de competitie tot wederopzegging (voor 1 maart 2024 opzeggen).

Wil je ook meedoen? Schrijf dan snel in hieronder.

Tijdens het zomerseizoen wordt er elke vrijdag competitie gespeeld.

• Tijdens het zomerseizoen speel je 2 sets. Dus bij één gewonnen set en één verloren set is de wedstrijd klaar. Bij een stand van 5-5 is de set ook klaar en ga je door naar de 2e set of als het de tweede set betreft is de wedstrijd klaar. Er is tijdens het seizoen halverwege een pauze i.v.m. de zomervakantie.
  • Verhinderingen?
  • Als één van de partners verhinderd is, dan speelt de overgebleven speler met een invaller. Dit is een speler uit dezelfde competitie, zelf geregeld, die gelijk of onder uw team staat in de tussenstand. Of u mag een invaller van buitenaf regelen deze mag niet meer dan 0,5 punten in ranking hoger staan. Graag in overleg met de competitieleiding.
  • Indien u beiden verhinderd bent, dan kunt u:
  • de wedstrijd op een ander moment spelen in overleg met uw tegenstander en de competitieleiding. U mag de betreffende wedstrijd slechts 1 maal verplaatsen en de nieuwe afspraak wordt vóór de officieel te spelen speeldag vastgelegd. U kunt een afspraak maken om de wedstrijd in te halen tot een week voor de laatste wedstrijd. Kunt u dan wederom niet dan heeft u de wedstrijd verloren.
  • Mocht u geen andere afspraak kunnen maken, dan kunt u zelf voor de normale speeldag een invallend koppel regelen. Wij horen dan graag van u wie het invallende team is.
  • Het is mogelijk om voorkeurstijden op te geven maar doe dit alleen als het echt perse nodig is. Teveel voorkeurstijden bemoeilijken het maken van een goede planning. Er is keuze uit het starten met de wedstrijd om 9.00 uur en om 10.30 uur.
  • Kosten € 99 p.p.
  • Bij inschrijving/deelname geeft u aan deze informatie te hebben gelezen en hiermee akkoord te zijn gegaan

Planning zomer 2024

1e helft

• 5, 12, 19 en 26 april, 17, 24 en 31 mei, 7 en 14 juni.

2e helft

• 21 en 28 juni, 5, 12 en 19 juli, 30 augustus, 6, 13 en 20 september